Ewidencja czasu pracy – program i rejestrator RCP

Elektroniczna ewidencja czasu pracy zlicza i zarządza czasem pracy w zgodzie z Polskim Kodeksem Pracy. Szczegółowe raporty są podstawą oceny poszczególnych pracowników oraz kontroli naruszania przez nich regulaminu pracy. Kontrola czasu pracy jest nie tylko wymagana, ale także opłacalna.

Elektroniczna rejestracja czasu pracy (RCP) umożliwia rozliczenie czasu przepracowanego przez pracownika przy pomocy urządzeń RCP i oprogramowania do ewidencji czasu pracy. Systemy RCP, dokonały rewolucji w zakresie kontroli i rozliczania pracowników. Dzięki nim ewidencja czasu pracy odbywa się automatycznie i bezbłędnie. Ponadto, bardzo dobrze współgra z systemami do monitorowania osób i systemami nadzorowania ewakuacji.

Popularne funkcje systemów do ewidencji czasu pracy:

  • kontrola czasu rzeczywiście przepracowanego oraz rozliczanie nadgodzin,
  • rejestracja wyjść służbowych/na przerwę oraz powrotów,
  • rejestr absencji/urlopów,
  • rozbudowany grafik pracy,
  • miesięczne zestawienia i raporty,
  • wymiana danych z oprogramowaniem kadrowo–płacowym,
  • eliminacja papierowej ewidencji – oszczędność czasu, który można przeznaczyć na inne obowiązki.
 
Ewidencja czasu pracy a program do kontroli pracowników

Program do ewidencji czasu pracy jest dzisiaj standardowym wyposażeniem każdej firmy, która chce dokładnie monitorować obecność swoich pracowników bez zbędnej dokumentacji i uciążliwych dzienników obecności. Rejestr czasu pracy automatycznie zapisuje dane o wejściach i wyjściach pracowników dzięki zbliżeniowej technologii RFID. System rejestracji czasu pracy pomaga utrzymać porządek w danych oraz zapewnia natychmiastowy dostęp do informacji o obecnościach pracowników.

Znacznie szersze możliwości daje System do monitorowania i kontroli pracowników RFID, który pozwala nie tylko na kontrolowanie czasu pracy, ale także umożliwia:
  • monitorowanie w punkcie zbiórki w razie ewakuacji, 
  • monitorowanie pracowników na stanowiskach,
  • zlicza osoby będące na terenie zakładu
  • kontrolować konkretne obszary i punkty w firmie,
  • lepsze planowanie pracy i ruchu na terenie zakładu.
 

Rejestratory czasu pracy pracowników – RCP CFR2

System RCP jest prostym i nierozbudowanym sposobem na ewidencję czasu pracy. Proponujemy poniższe rejestratory RCP przeznaczone do samodzielnej instalacji. Montaż wymaga jedynie podłączenia zasilania oraz montażu na ścianie. 

ewidencja czasu pracy - kontrola

Rejestrator CFR2 umożliwia zaprogramowanie nawet 30 000 użytkowników oraz 50 000 zapisów zdarzeń (odczytu pracowniczych kart zbliżeniowych RFID). Dane są zabezpieczone przed utratą w razie awarii sieci energetycznej.

CFR2 ma nowoczesny wygląd, jest niewielki i poręczny. Komunikaty wyświetlane są w języku polskim.

Czytnik podłącza się do firmowej sieci komputerowej lub z pomocą łącza RS232/485. Może także działać w trybie offline, bez połączenia z siecią – dane archiwizuje się wtedy okresowo na pamięć przenośną. Terminal współpracuje z kartami RFID w wielu standardach.

 

Ewidencja czasu pracy – rejestrator RCP S780

S780 stosuje się w zaawansowanych systemach rejestracji czasu pracy. Identyfikacja użytkowników i elektroniczna ewidencja czasu pracy odbywa się za pomocą karty zbliżeniowej lub PIN-u. Czytnik pozwala na zarejestrowanie do 30 000 użytkowników oraz do 200 000 zdarzeń.

rejestracja czasu pracyDzięki ośmiu wbudowanym programowalnym klawiszom funkcyjnym można rejestrować zdarzenia takie jak: rozpoczęcie pracy, zakończenie pracy, wyjście na przerwę, wyjście służbowe, wyjście prywatne oraz powroty.

Ten model wyróżnia się wbudowaną kamerą, która robi zdjęcia w momencie weryfikacji użytkownika, co ułatwia kontrolę osób rejestrujących swój czas pracy. Dzięki temu system rejestracji czasu pracy eliminuje możliwość popełniania oszustw związanych z godzinami rozpoczęcia i zakończenia pracy. Zebrane dane są zawsze aktualne i wiarygodne. 

Nowy system do monitorowania pracowników

System RCP coraz częściej ustępuje miejsca bardziej rozbudowanym systemom, które umożliwiają znacznie więcej niż rejestrację czasu. Rozbudowany System RFID Navigator opracowaliśmy z myślą o wszystkich, którym zależy nie tylko na kontroli pracowników, ale także na ich bezpieczeństwie. 

System do monitorowania pracowników i zabezpieczania ewakuacji pozwala określić:

  • czas spędzony przy stanowisku pracy,
  • czasu spędzony poza stanowiskiem pracy,
  • obecność pracownika w określonych strefach zakładu pracy,
  • godzinę wejścia i wyjścia ze strefy stanowiska pracy,
  • liczbę pracowników zebranych na miejscu zbiórki do ewakuacji,
  • liczbę pracowników, których brakuje na miejscu zbiórki,
  • lokalizację osób nieobecnych w określonym punkcie zbiórki.

Chcesz kontrolować czas pracy, monitorować pracowników i zabezpieczyć ewakuację?

Popraw jakość pracy swoich pracowników, usprawnij znane ci metody ewidencji czasu i zadbaj o bezpieczeństwo w razie ewakuacji.

Tak, chcę otrzymywać newsletter. W każdej chwili będę mógł się wypisać.