Zobacz, co zapewni Ci pakiet serwisowy APG i jaką pomoc zyskujesz
Użytkownikom systemów informatycznych zależy na możliwie jak najbliższym kontakcie ze swoim opiekunem-wdrożeniowcem oraz serwisantem. Pytania i problemu lubią pojawiać się nagle i wtedy bezcenna jest szybka pomoc.
Specjalnie do tego celu służy ryczałtowy pakiet opieki APG.
Zapewnia Tobie sobie stałą i bezpośrednią pomoc specjalisty. Bezpieczną pracę dzięki rozszerzonej gwarancji i regularny dostęp do najnowszych udoskonaleń w programie. Ich pomysłodawcami są sami użytkownicy z pokrewnych firm, z którymi współpracujemy, aby program coraz lepiej uławiał im pracę.
Cena pakietu APG zależy od ilości wykupionych licencji i modułów. Kupując ryczałtowo usługę w pakiecie, zapłacisz znacznie mniej, dostając większą wartość, niż za pojedynczo wycenione roboczogodziny usługi. Dostajesz swojego opiekuna, „anioła stróża”, do którego masz bezpośredni telefon i który ma dla Ciebie czas. Pomoże rozwiązać Twój problem z programem lub konfiguracją sprzętu, a nawet zrobi krótkie doszkolenie.
Na jak długo muszę wykupić? Pierwsza umowa jest na 12 miesięcy, po tym okresie umowa staje się bezterminowa z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Taka forma umowy daje wszechstronne wsparcie w najlepszej cenie. Cześć klientów wykupuje pakiety okresowe, np. na cały rok.
Umowę wsparcia wypowiedzieć po upływie pierwszych 12 miesięcy, gdy umowa przejdzie na czas nieokreślony (z miesięcznym okresem wypowiedzenia). Wtedy wypowiedzenie można złożyć w dowolnym momencie.
Większość problemów można rozwiązać samodzielnie zaglądając do instrukcji obsługi, strony z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania lub na nasz kanał YouTube. W każdej chwili możesz wysłać nam zgłoszenie mailem lub poprzez formularz kontaktowy. Nasi specjaliści mają 14 dni na odpowiedź mailem.
Bezpośredni kontakt