Identyfikacja pracowników kartami zbliżeniowymi
Wyposażenie pracowników w karty identyfikacyjne RFID, magnetyczne, chipowe, zbliżeniowe lub breloczki identyfikacyjne RFID umożliwia ich szybką i bezbłędną identyfikację. Ma to decydujące znaczenie w:
- kontroli dostępu do pomieszczeń, parkingów (zobacz nasze systemy parkingowe),
- rejestracji czasu pracy RCP – godzin wejścia, przerw w pracy i wyjścia,
- w przypadku dużego ruchu magazynowego – autoryzacji wystawiania dokumentów i pobrań z magazynu
- przyśpieszają wydawnie z magazynu narzędzi i eliminują kolejki.
Karty magnetyczne mają również dodatkowe zalety z punktu widzenia identyfikacji pracowników:
- natychmiastowe wyszukanie osoby w bazie danych
- uniknięcie pomyłek (np. podobne nazwiska)
- elektroniczna autoryzacja transakcji (brak konieczności drukowania dokumentu potwierdzającego)
- możliwość zastosowania tego samego systemu kart identyfikacyjnych, co rejestracja czasu pracy (RCP)
Identyfikacja pracownika – karta zbliżeniowa RFID UHF + Unique
Autoryzacja transakcji – podpis elektroniczny kartą magnetyczną
Autoryzacja transakcji zapewnia szybkie potwierdzenie przez pracownika faktu wypożyczenia sprzętu z magazynu. Karty magnetyczne znacznie przyspieszają cały proces, umożliwiając rejestrację zdarzeń w sposób automatyczny. Jest to pewna forma podpisu elektronicznego, gdzie zbliżeniowa karta magnetyczna jednoznacznie identyfikuje pracownika. Karty magnetyczne to duże ułatwienie, ale także bezpieczny i bezdotykowy sposób na identyfikację pracownika.