Identyfikacja pracowników kartami zbliżeniowymi
Wyposażenie pracowników w karty identyfikacyjne RFID, magnetyczne, chipowe, zbliżeniowe lub breloczki identyfikacyjne RFID umożliwia ich szybką i bezbłędną identyfikację. Ma to decydujące znaczenie w:
kontroli dostępu do pomieszczeń, parkingów (zobacz nasze systemy parkingowe)
rejestracji czasu pracy RCP – godzin wejścia, przerw w pracy i wyjścia
w przypadku dużego ruchu magazynowego – autoryzacji wystawiania dokumentów i pobrań z magazynu
przyśpieszają wydawnie z magazynu narzędzi i eliminują kolejki.
Karty magnetyczne mają również dodatkowe zalety z punktu widzenia identyfikacji pracowników:
natychmiastowe wyszukanie osoby w bazie danych
uniknięcie pomyłek (np. podobne nazwiska)
elektroniczna autoryzacja transakcji (brak konieczności drukowania dokumentu potwierdzającego)
możliwość zastosowania tego samego systemu kart identyfikacyjnych, co rejestracja czasu pracy (RCP)
Autoryzacja transakcji - podpis elektroniczny kartą magnetyczną
Autoryzacja transakcji zapewnia szybkie potwierdzenie przez pracownika faktu wypożyczenia sprzętu z magazynu. Karty magnetyczne znacznie przyspieszają cały proces, umożliwiając rejestrację zdarzeń w sposób automatyczny. Jest to pewna forma podpisu elektronicznego, gdzie zbliżeniowa karta magnetyczna jednoznacznie identyfikuje pracownika. Karty magnetyczne to duże ułatwienie, ale także bezpieczny i bezdotykowy sposób na identyfikację pracownika.