Jak magazynier zaoszczędził 97% czasu dniówki? ECO POINT
Codzienna praca firmy polega na czyszczeniu zbiorników, transporcie oraz utylizacji odpadów. Także tych niebezpiecznych na jednostkach pływających, w naziemnych instalacjach przemysłowych, w rafineriach, bazach paliw, zakładach chemicznych.
W tak wymagających warunkach pracy, wszystko musi działać bez zarzutów – pracownicy muszą mieć dostęp do środków ochrony, sprzęt musi być w odpowiednim miejscu i czasie, a kierownictwo musi mieć dostęp do sprawnej kontroli wydań.
Zaczęło się od papierów i zgubionych latarek
– Agnieszka Kiedrowska,
Kierownik transportu i logistyki/ Specjalista ds. BHP i środowiska

Zdarzało się, że zaginęło urządzenie, którego później nie sposób było znaleźć. Wiadomo tylko, że ktoś je zabrał. Ale kto, kiedy i czy oddał? Tego już nie wiedział nikt.
W ECO POINT jedna specjalistyczna latarka wahała się w cenie około 100-200 zł za sztukę. Gdy ginęło ich kilkadziesiąt miesięcznie, skala problemu stała się poważna. Do tego dochodził temat niezwykle newralgicznych środków ochrony BHP, takich jak specjalistyczna odzież, maski, okulary ochronne i rękawiczki.
To był moment, kiedy zapadła decyzja: trzeba to wszystko uporządkować.
Z czym zmagała się firma przed wdrożeniem programu
Dlaczego akurat Narzędziownia firmy PWSK?

„Kluczowym czynnikiem, który wyróżnił system magazynowy Narzędziownia PWSK na tle konkurencji, była możliwość pełnej kontroli nad stanami magazynowymi w czasie rzeczywistym, kontrola wydań i zwrotów, a także przejrzysty interfejs użytkownika.
Dodatkowo duże znaczenie miała dostępność wsparcia technicznego oraz łatwość integracji z już istniejącymi procesami w naszej firmie. Te elementy przekonały nas, że jest to rozwiązanie nie tylko nowoczesne, ale i praktyczne. „
– Agnieszka Kiedrowska,
Kierownik transportu i logistyki/ Specjalista ds. BHP i środowiska
“Otrzymywaliśmy konkretne odpowiedzi i skuteczne wsparcie w razie potrzeby. Konsultanci PWSK wykazali się dużą wiedzą, cierpliwością oraz otwartością na nasze potrzeby, co znacznie ułatwiło adaptację systemu w naszej organizacji.”
Jakie moduły Narzędziowni wspierają pracę w ECO POINT?
Efekt? Dokładnie 97,6% oszczędności czasu
Nie chodzi tylko o cyfry, choć te też robią wrażenie, ale o komfort… Program Narzędziownia uporządkował codzienną pracę w ECO POINT, która wcześniej działała „na czuja”, co zabierało nieprawdopodobną ilość czasu.
Pracownicy chwalą przejrzystość i prostotę obsługi, a kierownictwo łatwą kontrolę ruchów i stanów magazynowych.
„System Narzędziownia spotkał się z dużym entuzjazmem i jest postrzegany jako wartościowa inicjatywa, która wspiera rozwój organizacji.”
– Sara Lemańska
Dyrektor operacyjny

Dziś ECO POINT nie tylko nie wyobraża sobie pracy bez systemu, ale sam chętnie poleca Narzędziownię dalej.

– Mariusz Lemański
Prezes Zarządu
Praca po wdrożeniu Narzędziowni:
Osiągnięcie pełnej kontroli nad stanem magazynu
W ECO POINT przez długi czas prowadzono ewidencję w formie papierowej, ale zaczęło to przeszkadzać w rozwoju firmy.
Stało się źródłem zbędnych, nadmiernych kosztów. Brakowało bieżącego podglądu, jakie narzędzia, materiały i środki BHP zostały wydane i zużyte, a jaki są dostępne na magazynie.
Narzędziownia uprościła pracę z narzędziami, dała dostęp do informacji o stanie magazynu narzędzi i materiałów oraz o koniecznych zakupach w stanie rzeczywistym.
Program firmy PWSK doskonale sprawdza się w zarządzaniu licznym majątkiem wykorzystywanym na wielu lokalizacjach.
Uzyskaj darmowy dostęp do programu
- Zobacz, jak program może wspomóc Twoją firmę
- Kontroluj stany magazynowe i pobrania pracowników
- Prowadź przeglądy techniczne
