Zapewnij sobie pełne wsparcie z APG

Jak Klienci oceniają naszą pomoc techniczną?





Co gwarantuje Pakiet APG?

BEZPIECZEŃSTWO
- Rozszerzona gwarancja o kolejne miesiące i lata objęte pakietem APG.
- Łatki bezpieczeństwa, gdyby wydarzyła się sytuacja kryzysowa.
- Szybki czas reakcji konsultanta w sytuacjach awaryjnych.

STAŁA POMOC SPECJALISTY
- Bezpośrednie konsultacje telefoniczne, mailowe i za pomocą pulpitu zdalnego.
- Dostęp do specjalisty ds. wdrożeń, serwisu technicznego i szkoleniowca.
- Pomoc w instalacji i konfiguracji czytników, skanerów i drukarek, instalacji programu w przypadku awarii komputera.

REGULARNE AKTUALIZACJE I UŁATWIENIA PRACY
- Dostęp do najnowszych aktualizacji i udoskonaleń w pracy. Dzięki nim program wyręczy Ciebie w większym zakresie czynności.
- Pomoc w personalizacji raportów według Twoich potrzeb.
- Zmiany ustawowe (RODO, aktualizacja KŚT).

STAŁA OPIEKA
- Stała opłata abonamentowa.
- Proste rozliczenia.
- Wszystkie koszty eksploatacji systemu zawarte na jednej fakturze.
Wprowadzane zmiany i udogodnienia, co stanowi pełne zadowolenie całej załogi naszego działu.
Ostatni upgrade uświadomił nam, jak bardzo cenimy sobie współpracę z Państwa Firmą.”
Pakiet APG - pytania i odpowiedzi
Cena pakietu APG zależy od ilości wykupionych licencji i modułów. Kupując ryczałtowo usługę w pakiecie, zapłacisz znacznie mniej, dostając większą wartość, niż za pojedynczo wycenione roboczogodziny usługi. Dostajesz swojego opiekuna, „anioła stróża”, do którego masz bezpośredni telefon i który ma dla Ciebie czas. Pomoże rozwiązać Twój problem z programem lub konfiguracją sprzętu, a nawet zrobi krótkie doszkolenie.
Na jak długo muszę wykupić? Pierwsza umowa jest na 12 miesięcy, po tym okresie umowa staje się bezterminowa z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Taka forma umowy daje wszechstronne wsparcie w najlepszej cenie. Cześć klientów wykupuje pakiety okresowe, np. na cały rok.
Umowę wsparcia wypowiedzieć po upływie pierwszych 12 miesięcy, gdy umowa przejdzie na czas nieokreślony (z miesięcznym okresem wypowiedzenia). Wtedy wypowiedzenie można złożyć w dowolnym momencie.
Większość problemów można rozwiązać samodzielnie zaglądając do instrukcji obsługi, strony z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania lub na nasz kanał YouTube. W każdej chwili możesz wysłać nam zgłoszenie mailem lub poprzez formularz kontaktowy. Nasi specjaliści mają 14 dni na odpowiedź mailem.