Planujesz wdrożyć RFID w swojej firmie? Skorzystaj z Bonu na cyfryzację. Złóż wniosek do 20 października 2021. Sprawdź szczegóły dofinansowania »

Zapewnij sobie pełne wsparcie z APG

Zobacz, co zapewni Ci pakiet serwisowy APG i jaką pomoc zyskujesz
pakiet wsparcia apg
Pakiet opieki APG zapewnia Tobie stałą i bezpośrednią pomoc specjalisty. Bezpieczną pracę dzięki rozszerzonej gwarancji i regularny dostęp do najnowszych udoskonaleń w programie. Ich pomysłodawcami są sami użytkownicy z pokrewnych firm, z którymi współpracujemy, aby program coraz lepiej uławiał im pracę. 

Jak Klienci oceniają naszą pomoc techniczną?

Co gwarantuje Pakiet APG?

Pakiet APG pakiet wsparcia bezpieczeństwo

BEZPIECZEŃSTWO

  • Rozszerzona gwarancja o kolejne miesiące i lata objęte pakietem APG.
  • Łatki bezpieczeństwa, gdyby wydarzyła się sytuacja kryzysowa.
  • Szybki czas reakcji konsultanta w sytuacjach awaryjnych.

STAŁA POMOC SPECJALISTY

  • Bezpośrednie konsultacje telefoniczne, mailowe i za pomocą pulpitu zdalnego.
  • Dostęp do specjalisty ds. wdrożeń, serwisu technicznego i szkoleniowca. 
  • Pomoc w instalacji i konfiguracji czytników, skanerów i drukarek, instalacji programu w przypadku awarii komputera.
aktualizacje pakiet apg

REGULARNE AKTUALIZACJE I UŁATWIENIA PRACY

  • Dostęp do najnowszych aktualizacji i udoskonaleń w pracy. Dzięki nim program wyręczy Ciebie w większym zakresie czynności.
  • Pomoc w personalizacji raportów według Twoich potrzeb.
  • Zmiany ustawowe (RODO, aktualizacja KŚT).
opieka serwisowa apg

STAŁA OPIEKA

  • Stała opłata abonamentowa.
  • Proste rozliczenia.
  • Wszystkie koszty eksploatacji systemu zawarte na jednej fakturze.
“Firma Techmatik S.A. jest pełna podziwu dla PWSK, za nowe rozwiązania i ciągłe uaktualnienia programu Narzędziownia.
Wprowadzane zmiany i udogodnienia, co stanowi pełne zadowolenie całej załogi naszego działu.
Ostatni upgrade uświadomił nam, jak bardzo cenimy sobie współpracę z Państwa Firmą.
~ Firma Techmatik S.A.

Pakiet APG - pytania i odpowiedzi

Cena pakietu APG zależy od ilości wykupionych licencji i modułów. Kupując ryczałtowo usługę w pakiecie, zapłacisz znacznie mniej, dostając większą wartość, niż za pojedynczo wycenione roboczogodziny usługi. Dostajesz swojego opiekuna, „anioła stróża”, do którego masz bezpośredni telefon i który ma dla Ciebie czas. Pomoże rozwiązać Twój problem z programem lub konfiguracją sprzętu, a nawet zrobi krótkie doszkolenie.

Na jak długo muszę wykupić? Pierwsza umowa jest na 12 miesięcy, po tym okresie umowa staje się bezterminowa z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Taka forma umowy daje wszechstronne wsparcie w najlepszej cenie. Cześć klientów wykupuje pakiety okresowe, np. na cały rok. 

Umowę wsparcia wypowiedzieć po upływie pierwszych 12 miesięcy, gdy umowa przejdzie na czas nieokreślony (z miesięcznym okresem wypowiedzenia). Wtedy wypowiedzenie można złożyć w dowolnym momencie.

Większość problemów można rozwiązać samodzielnie zaglądając do instrukcji obsługi, strony z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania lub na nasz kanał YouTube. W każdej chwili możesz wysłać nam zgłoszenie mailem lub poprzez formularz kontaktowy. Nasi specjaliści mają 14 dni na odpowiedź mailem.

Nasza pomoc zostanie wyceniona zgodnie z przedstawioną w ofercie stawką za każdą rozpoczętą roboczogodzinę.