AutoStore sp. z o.o. zajmuje się produkcją modułów pionierskiego systemu automatycznego magazynowania AutoStore.
Ideą systemu jest maksymalne wykorzystanie przestrzeni oraz zwiększenie tempa wysyłki produktów z magazynu.
Pod koniec 2018 roku firma postanowiła wdrożyć rozwiązanie usprawniające inwentaryzację majątku będącego w użytkowaniu pracowników (sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy, meble). Plan zakładał ewidencjonowanie środków trwałych oraz ich weryfikację za pomocą przenośnych czytników danych skanujących kody kreskowe.
Po zapoznaniu się z rozwiązaniami dostępnymi na rynku AutoStore sp. z o.o. uznało produkt PWSK za najbliższy swoim potrzebom – zdecydowała jego funkcjonalność i intuicyjność działania.
Na przenośnych czytnikach (terminalach) danych zainstalowano i skonfigurowano oprogramowanie Mobilny Magazynier (obecnie unowocześniona Mobilna Narzędziownia)
Samemu wdrożeniu towarzyszyło kilkugodzinne szkolenie, w czasie którego specjalista PWSK zademonstrował właściwy sposób korzystania z systemu oraz pokazał kilka technik ułatwiających sprawną ewidencję środków trwałych.
Na koniec szkolenia wybrani przez AutoStore sp. z o.o. operatorzy systemu mieli jasny plan działania oraz wiedzieli jak obsługiwać system bez ryzyka popełnienia błędu.
2
System umożliwia przypisanie środków trwałych konkretnym pracownikom. W ten sposób rozwiązano kwestię odpowiedzialności za przekazany pracownikowi środek trwały. Jedno kliknięcie myszki pozwala sprawdzić historię obrotu i użytkowania wybranego środka trwałego oraz zweryfikować, kto za niego odpowiada.
3
Wdrożenie systemu przyniosło również ułatwienia dla działu finansowego firmy. W każdej chwili Dział Księgowości może zaimportować z głównej bazy Narzędziowni dane. Są one w formie przejrzystych raportów generowanych według dowolnych kryteriów. Moduł Wielomagazynowy pozwala przefiltrować ewidencję środków trwałych wg kryterium lokalizacji, rodzaju majątku, osób odpowiedzialnych oraz innych kryteriów, co jest korzystne z księgowego punktu widzenia.
Firma AutoStore sp. z o.o. zdecydowała się na Pakiet Serwisowy APG (Aktualizacje, Pomoc, Gwarancja). W jego ramach pracownicy korzystają z priorytetowej pomocy technicznej, a wszelkie wątpliwości są niezwłocznie rozwiązywane drogą telefoniczną lub za pośrednictwem pulpitu zdalnego.
Bezpośredni kontakt