Pomoc techniczna

W przypadku jakichkolwiek problemów z instalacją, bądź użytkowaniem programu Narzędziownia, prosimy zapoznać się z poniższymi dokumentami. Jeżeli nie znajdą Państwo tutaj odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy dzwonić lub wysyłać opis problemu pocztą elektroniczną.

Najczęściej zadawane pytania:

Pomoc zdalna

Proszę kliknąć w poniższy obrazek celem załadowania programu do zdalnej pomocy i przekazać PWSK wyświetlony numer ID oraz hasło celem nawiązania połączenia z Państwa komputerem.

Przetestuj DEMO programu Narzędziownia lub umów się na konsultację i pokaz zdalny. Tel. 32 279-17-83; biuro@pwsk.pl

Pobierz bezpłatne DEMO

Odbierz PDF - Jak ulepszyć gospodarkę narzędziową w Twojej firmie


Klikając na ten link wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę PWSK dla celów marketingowych. Równocześnie zostałem poinformowany o możliwości trwałego usunięcia moich danych z zasobów firmy PWSK.

Chcę otrzymywać materiały szkoleniowe i informacyjne.

Zapoznałem się z Polityką prywatności i ją akceptuję.


Materiały zostaną wysłane mailem