Sprzedaż CRM PWSK

Sprzedaż CRM

Zintegrowany system CRM obsługi klienta

System CRM,magazyn,handel,serwis,sekretariat

System Berberis CRM jest nowoczesnym rozwiązaniem informatycznym typu klient-serwer, stworzonym głównie z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach.
W zależności od wersji, może współpracować z różnymi serwerami baz danych: Oracle, bądź PostgreSQL. W zależności od konfiguracji może obsługiwać różne rodzaje firm:

  • handlowe
  • usługowe
  • produkcyjne
  • kancelarie prawne
  • inne podmioty prowadzące działalność gospodarczą

Wraz z dostawą systemu CRM oferujemy wdrożenie, parametryzację, szkolenie i opiekę serwisową. Korzystamy przy tym z pomocy współpracujących z nami przedsiębiorstw informatycznych na terenie całego kraju.

W celu zapoznania się z systemem CRM polecamy
przewodnik interakcyjny System CRM Berberis
zamieszczony na stonie producenta programu firmy BMS.

PODSTAWOWE FUNKCJONALNOŚCI SYSTEMU CRM BERBERIS:

MODUŁ TIGNUM

Pełna ewidencja kontrahentów oraz innych podmiotów

  • Przechowywanie informacji o osobach, firmach, działach, pracownikach
  • Hierarchiczna wizualizacja struktury przedsiębiorstw
  • Błyskawiczny dostęp do danych o płatnościach, zaległościach, kredytach itp.
  • Rejestrowanie powiązań między kontrahentami
  • Przyporządkowywanie klientom i innym podmiotom dowolnych atrybutów
  • Informacja o towarach zakupionych przez klienta (numery seryjne)
  • Przeglądanie list, wyszukiwanie, filtrowanie oraz eksport informacji
  • Dostęp do danych adresowych Berberisa w MS Outlook (poprzez serwer LDAP)

Rejestrowanie zdarzeń (kontaktów handlowych i innych działań)

  • Przechowywanie informacji o zdarzeniach
  • Przyporządkowywanie zdarzeniom dowolnych atrybutów
  • Rejestrowanie notatek głosowych (dyktafon, nagrywanie rozmów telefonicznych)
  • Dołączanie do zdarzeń dokumentów elektronicznych lub papierowych (skanowanie)
  • Rejestrowanie czasu pracy oraz kosztów dodatkowych
  • Przeglądanie list, wyszukiwanie, filtrowanie oraz eksport informacji
  • Przypominanie o sprawach do załatwienia (na dzień i godzinę)
  • Prezentacja danych w postaci wygodnego kalendarza

Grupowanie zdarzeń w sprawy

  • Przechowywanie informacji o sprawach
  • Przyporządkowywanie sprawom dowolnych atrybutów
  • Przeglądanie list, wyszukiwanie, filtrowanie oraz eksport informacji
  • Zlecanie spraw pracownikom
  • Monitorowanie zmian osób prowadzących sprawy

Grupowanie spraw w projekty

  • Przechowywanie informacji o projektach łączących sprawy różnych klientów
  • Hierarchiczna wizualizacja projektów
  • Graficzna wizualizacja działań w obrębie projektów (histogramy i wykresy Ganta)

Korespondencja seryjna

  • Tworzenie grup klientów (ze względu na różne atrybuty)
  • Obsługa poczty konwencjonalnej i elektronicznej
  • Drukowanie nagłówków listów i etykiet adresowych
  • Współpraca z dowolnym programem pocztowym

Obsługa poczty elektronicznej

  • Wbudowany, w pełni funkcjonalny, wygodny, klient poczty elektronicznej
  • Stosunkowo duża odporność na wirusy uzyskana dzięki wykorzystaniu motoru GEKO
  • Automatyczne przyporządkowywanie korespondencji do kontrahentów

Baza wiedzy

  • Przechowywanie i porządkowanie wiedzy zgromadzonej w firmie
  • Możliwość wprowadzania notatek oraz podpinania załączników zapisanych w dowolnym formacie
  • Generowanie słów kluczowych
  • Zaawansowane narzędzia wyszukiwania informacji
  • Działania marketingowe
  • Tworzenie cenników
  • Tworzenie zestawów promocyjnych uwzględniających okres obowiązywania
  • Tworzenie grup klientów uprzywilejowanych
  • Określanie upustów dla poszczególnych klientów
  • Generowanie raportów
  • Współpraca z nowoczesnymi centralami telefonicznymi i programem Skype
  • Automatyczna inicjacja połączeń telefonicznych
  • Automatyczne rozpoznawanie osoby dzwoniącej, generujące otwarcie kreatora nowego zdarzenia
  • Możliwość przekierowania rozmowy do innego użytkownika mechanizmami systemu
  • Opcja nagrywania rozmów telefonicznych
  • Lista rozmów telefonicznych do wykonania/wykonanych

Organizacja pracy

  • Możliwość definiowania procedur dla poszczególnych typów działań
  • Wizualizacja procedur na dynamicznie tworzonych diagramach („workflow”)
  • Lista spraw do załatwienia na dany dzień
  • Na życzenie – bieżące przypomnienia o sprawach do załatwienia
  • Przekazywanie działań pomiędzy pracownikami
  • Graficzna wizualizacja przebiegu procesów

Archiwizacja i obieg dokumentów

  • Możliwość przekazywania dokumentów pomiędzy użytkownikami
  • Możliwość przekazywania spraw do załatwienia pomiędzy użytkownikami
  • Narzędzia wspomagające odnajdywanie dokumentów
  • Współpraca ze skanerem
  • Nadawanie dokumentom zewnętrznym numerów referencyjnych

MODUŁ RADIX

Gospodarka magazynowa

  • Przechowywanie informacji o usługach, towarach i ich producentach
  • Możliwość zróżnicowania nazw towarów dla poszczególnych odbiorców
  • Przyporządkowywanie produktom cen, rabatów i innych, dowolnych atrybutów
  • Przechowywanie informacji o dostawach i innych operacjach magazynowych
  • Automatyczne generowanie zamówień dla dostawców
  • Wystawianie i rejestrowanie różnych dokumentów magazynowych
  • Kontrola i korygowanie stanów w poszczególnych magazynach
  • Sprzężona aktualizacja stanów magazynowych (obsługa produkcji)
  • Identyfikacja towarów na poziomie egzemplarza (numery seryjne)
  • Raporty magazynowe

MODUŁ FLOS

Sprzedaż i fakturowanie

  • Tworzenie i śledzenie realizacji zamówień
  • Wystawianie faktur VAT, faktur eksportowych, unijnych, paragonów i faktur pro forma
  • Wystawianie dokumentów korygujących
  • Obsługa wielu walut, wielu kursów i wielu rachunków bankowych
  • Obsługa kredytu kupieckiego
  • Monitorowanie należności oraz wiarygodności klientów
  • Współpraca z drukarkami fiskalnymi (Elzab, Novitus, Posnet)

MODUŁ FOLIUM

Procesy rozliczeniowe

  • Rozliczanie czasu pracy i kosztów dodatkowych
  • Wewnętrzne i zewnętrzne stawki pracowników
  • Uzależnienie stawek zewnętrznych od obsługiwanych klientów i prowadzonych spraw
  • Pełna obsługa historii stawek
  • Wielostopniowy system weryfikacji rozliczeń
  • Różne rodzaje raportów dla klientów i przedsiębiorstwa

Zobowiązania i należności

  • Rejestrowanie i przechowywanie informacji o zobowiązaniach i należnościach
  • Rejestrowanie płatności
  • Powiązanie z dokumentami PZ
  • Błyskawiczny dostęp do danych o płatnościach i zaległościach
  • Przeglądanie list, wyszukiwanie, filtrowanie oraz eksport informacji

MODUL CORTEX

Procesy serwisowe

  • Przechowywanie informacji o usługach serwisowych
  • Rejestrowanie zgłoszeń i planowanie działań w oparciu o wygodny kalendarz
  • Generowanie zleceń dla techników
  • Monitorowanie przebiegu prac i rozliczanie kosztów

MODUŁ BACCA

Analizy i raporty

  • Predefiniowane grupy i kategorie raportów
  • Możliwość tworzenia własnych raportów w obrębie wybranych grup
  • Wygodny wybór kolumn, filtrów, kolejności i porządku sortowania
  • Eksport wyników do formatów MS Word, MS Excel, HTML, XML, CSV

MODUŁ SPINA

Organizacja pracy

  • Możliwość definiowania procedur dla poszczególnych typów działań
  • Wizualizacja procedur na dynamicznie tworzonych diagramach („workflow”)

Konfigurowalność

  • Bardzo duże możliwości definiowania uprawnień użytkowników
  • Obsługa słowników podstawowych: pracowników, miast, ulic, itp.
  • Obsługa złożonych słowników atrybutów (ze słownikami podrzędnymi)
  • Możliwość dostosowania systemu do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa

Opis programu System CRM Berberis w formacie PDF.


Odbierz ebook - Jak ulepszyć gospodarkę narzędziową w Twojej firmie

W pełni za darmo dla odbiorców naszego newslettera.




Materiały zostaną wysłane mailem

Pin It on Pinterest

Share This