Pomoc techniczna

W przypadku jakichkolwiek problemów z instalacją, bądź użytkowaniem programu Narzędziownia, prosimy zapoznać się z poniższymi dokumentami. Jeżeli nie znajdą Państwo tutaj odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy dzwonić lub wysyłać opis problemu pocztą elektroniczną.

Najczęściej zadawane pytania:

Pomoc zdalna

Proszę kliknąć w poniższy obrazek celem załadowania programu do zdalnej pomocy i przekazać PWSK wyświetlony numer ID oraz hasło celem nawiązania połączenia z Państwa komputerem.

Pomoc techniczna

Pobierz PDF - Jak ulepszyć gospodarkę narzędziową w Twojej firmie

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu otrzymywania materiałów szkoleniowych i informacyjnych, również w postaci newslettera.
Zapoznałem się z Polityką prywatności i możliwością usunięcia moich danych z zasobów PWSK.

Materiały zostaną wysłane mailem