Plastikowe zbliżeniowe karty magnetyczne i RFID dla pracowników PWSK

Plastikowe zbliżeniowe karty magnetyczne i RFID dla pracowników

Identyfikacja pracowników kartami zbliżeniowymi

Wyposażenie pracowników w karty identyfikacyjne RFID, magnetyczne, chipowe, zbliżeniowe lub breloczki identyfikacyjne RFID umożliwia ich szybką i bezbłędną identyfikację. Ma to decydujące znaczenie w:

  • kontroli dostępu do pomieszczeń, parkingów (zobacz nasze systemy parkingowe) i zasobów
  • rejestracji czasu pracy – godzin wejścia, przerw w pracy i wyjścia
  • w przypadku dużego ruchu magazynowego – autoryzacja ruchu magazynowego, pobrań z magazynu
  • obsłudze konferencji i rejestracji jej uczestników

Zalety identyfikacji pracowników to:

  • niemal natychmiastowe wyszukanie osoby w bazie danych
  • uniknięcie pomyłek (np. podobne nazwiska)
  • elektroniczna autoryzacja transakcji (brak konieczności drukowania dokumentu potwierdzającego fakt wydania z magazynu)
  • możliwość zastosowania tego samego systemu kart identyfikacyjnych, co rejestracja czasu pracy (RCP)

 

 

czytnik-RFID-Unique-USB

Czytnik breloczków zbliżeniowych RFID

 

Identyfikacja pracownika kartą zbliżeniową UHF

Identyfikacja pracownika –  karta zbliżeniowa RFID UHF + Unique

Autoryzacja transakcji – podpis elektroniczny kartą magnetyczną

Autoryzacja transakcji zapewnia szybkie potwierdzenie przez pracownika faktu wypożyczenia sprzętu z magazynu. W momencie wydawania z magazynu, po wpisaniu wszystkich wypożyczeń/rozchodów należy nacisnąć przycisk autoryzacja transakcji i odczytać kartę identyfikacyjną. Transakcję może autoryzować jedynie karta magnetyczna pracownika lub administratora.

Jest to pewna forma podpisu elektronicznego, gdzie zbliżeniowa karta magnetyczna jednoznacznie identyfikuje pracownika.

 

Zobacz w naszym sklepie RFID


Odbierz ebook - Jak ulepszyć gospodarkę narzędziową w Twojej firmie

W pełni za darmo dla odbiorców naszego newslettera.




Materiały zostaną wysłane mailem

Pin It on Pinterest

Share This