Karty magnetyczne – identyfikacja osób

Identyfikacja pracowników

Wyposażenie pracowników w karty magnetyczne, chipowe, zbliżeniowe lub breloczki identyfikacyjne umożliwia ich szybką i bezbłędną identyfikację. Ma to decydujące znaczenie w przypadku dużego ruchu magazynowego. Zalety identyfikacji pracowników to:

  • niemal natychmiastowe wyszukanie osoby w bazie danych
  • uniknięcie pomyłek (np. podobne nazwiska)
  • elektroniczna autoryzacja transakcji (brak konieczności drukowania dokumentu potwierdzającego fakt wydania z magazynu)
  • możliwość zastosowania tego samego systemu kart identyfikacyjnych, co rejestracja czasu pracy (RCP)
czytnik-RFID-Unique-USB

Czytnik breloczków zbliżeniowych RFID

 

Identyfikacja pracownika kartą zbliżeniową UHF

Identyfikacja pracownika kartą zbliżeniową UHF

Autoryzacja transakcji

Autoryzacja transakcji zapewnia szybkie potwierdzenie przez pracownika faktu wypożyczenia sprzętu z magazynu. W momencie wydawania z magazynu, po wpisaniu wszystkich wypożyczeń/rozchodów należy nacisnąć przycisk autoryzacja transakcji i odczytać kartę identyfikacyjną. Transakcję może autoryzować jedynie karta magnetyczna pracownika lub administratora.


Pin It on Pinterest

Share This

Pobierz ebook - "Najważniejsze Tajniki Gospodarki Narzędziowej"

W pełni za darmo dla odbiorców naszego newslettera.




Materiały zostaną wysłane mailem