Kilka pytań i odpowiedzi od eksperta PWSK, jak wygląda serwis sprzętu Auto ID (czytników i drukarek kodów kreskowych).

1. Czy kupując urządzenia Auto ID warto kierować się marką, za którą stoi zaplecze serwisowe?

Sprawdzona marka, to przede wszystkim zadowolenie klienta końcowego. Czasy, kiedy kupowano sprzęt najtańszy minęły dawno temu.

Dobry zakup zdąży się zwrócić zanim sprzęt odmówi posłuszeństwa. Gwarancja szybkiej naprawy lub wymiany na nowy, sprawia że urządzenie daje poczucie bezpieczeństwa i możliwość szybkiego kontynuowania pracy w sytuacji awaryjnej. Dobry serwis, to również pomoc w konfiguracji i uruchomieniu.

2. Jakie pakiety serwisowe na urządzenia automatycznej identyfikacji oferujecie Państwo swoim klientom?

Najczęściej sprzedawane pakiety to:

Service from the Start – Bronze obejmuje:

– usterki spowodowane zwykłym użytkowaniem
– usterki spowodowane przypadkowymi uszkodzeniami
– wszystkie materiały, części i robociznę
– 3-dniowy czas naprawy (dni robocze, nie obejmuje czasu przewozu)
– 3-letnią ochronę serwisową

Service from the Start – Gold obejmuje:

– ochronę serwisowa od 3 do 5 lat
– kontakt z konsultantami w języku polskim
– priorytetowy czas reakcji na usterkę,
– zgłoszenia telefoniczne lub formularz internetowy
– od zgłoszenia decyzja o dalszych krokach zostaje podjęta do 2 godzin
– wysyłka w ciągu 1 dnia roboczego nowego urządzenia, uszkodzony egzemplarz klient powinien odesłać do Motorola Polska w okresie miesiąca od zgłoszenia usterki
– naprawa usterek powstałych w wyniku normalnego zużycia lub przypadkowych uszkodzeń
– ponowna instalacja aplikacji oraz konfiguracja według oczekiwań klienta

3. Jak wygląda procedura w sytuacji awarii sprzętu? (czas reakcji, naprawa u klienta/w punkcie serwisowym? Urządzenia zastępcze?)

Gwarantowany czas reakcji jest uzależniony od zakupionego pakietu serwisowego. W tych najbardziej rozbudowanych klient ma gwarancję otrzymania nowego urządzenia a dopiero później odsyła uszkodzone. Zgłoszenia usterki można dokonać telefonicznie pod wskazany wcześniej numer lub drogą elektroniczną.

4. Czy sprzęt Auto ID po upływie gwarancji ma szansę na jakąkolwiek obsługę serwisową? Jeżeli tak, to w jakim zakresie?

Po upływie gwarancji klient nie jest pozostawiony samym sobie z uszkodzonym terminalem.

Po odesłaniu uszkodzonego sprzętu do serwisu zostaje najpierw oszacowany koszt jego naprawy i przedstawiony klientowi. Jeżeli naprawa jest nieopłacalna zostaje przedstawiona oferta na zakup nowego urządzenia. Naprawa może obejmować zarówno wymianę elementów obudowy jak i części elektroniki urządzenia. Każde urządzenie po usunięciu usterki jest testowane i na wymienione części otrzymuje gwarancję.
Jeżeli klient odmówi naprawy zostaje obciążony opłatą pokrywającą diagnozę usterki.

Pin It on Pinterest

Share This

Pobierz ebook - "Najważniejsze Tajniki Gospodarki Narzędziowej"

W pełni za darmo dla odbiorców naszego newslettera.




Materiały zostaną wysłane mailem